2010. július 5., hétfő

2010 Hittantábor Balatonfenyves ♥


Ugyebár írtam, h megyek táborba, és elmesélek mindent.
Szóval...Az elejénél kicsit tartottam, mert Zsófiékon kívül nem ismertem senkit. De nagyon hamar összehaverkodtam mindenkivel. Szinte mindenki a barátom lett :) Nagyon sok joo arcot ismertem meg. Szóval nagyon jool éreztem magam :D Persze nem csak ebből állt az egész. Programok is voltak ám^^
Fél 8-kor volt az ébresztő. Utána szobavizit volt. 5 pontig értékelhették a szobákat. 8 óra fele volt a reggeli. Utána megint egy fél órás szünet, és kezdődött a reggeli áhitat. (ilyen hittanóra jellegű) Utána megint pihi (akkor leginkább a pályán voltunk) és jött a tanítás. Ott történeteket mesélt a Pap bácsi, és ilyen kis csoportokra voltunk osztva, és beszélgettünk. Fél 1-kor ebéd volt, utána 2-ig csendes pihenő. Ami azt jelentette, h a szobánkba kellet volna maradnunk. De mi sohasem maradtunk, szóval XD Utána volt ilyen kézműves foglalkozás, meg lehetett varrni, meg ilyenek. Utána lett volna a strand, de mivel 13° volt a víz, ezért inkább kihagytuk az úszást :D Helyette szabad foglalkozás volt. Utána jött az esti áhitat, majd a vacsora. Utána pihi, és 10-kor takarodó.
Persze vittünk fényképezőt, és rengeteg jó fénykép, és pillanat született^^
És megtanultam kosárra dobni. Úgy, ahogy :D (köszönet Márknak)
Szóval nagyon joo volt, remélem jövőre is eljutok :P

U.I.: Hiányoztoook!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése