2010. augusztus 9., hétfő

Testvéri szeretet


Szép estét mindenkinek^^

Mint már láthattátok az előző bejegyzéseimből, h van egy bátyám. Kicsit a köztünk lévő kapcsolatról írnék pár sort.

9 év van köztünk (én 13, ő 22 a tisztán látás kedvéért xD) és ezért azt hihetnénk, hogy köztünk rengeteg a vita, sohasem értünk szót egymással stb...De épp az ellenkezője! Nagyon is jool kijövünk egymással! Nálunk a veszekedés max annyi, h tesóm hülyül, mondd valami bolondságot, és én néha beveszem, és utána mondja, h el ne hidd már, csak hülyülök! :D Szóval =]
Kicsi korunk óta szeretjük egymást, és tudom, h mindig számíthatok rá :)♥
Meg amikor szülinap vagy névnap van, mindig megajándékozzuk egymást egy kis aprósággal. Szóval én nagyon szeretem a bátyuskámat^^
Meg már mások is szemet vetettek rá :D
pl: Amikor Zsófiéknál voltam, és veszekedett az öccsével (9 éves) akkor elkezdi hogy: " Bárcsak inkább egy bátyám lehetne, jajj Emii, cseréljünk már! :D"
Az öccsének is elhangzott egy ilyesmi mondat a szájából: " Bárcsak olyan testvérem lehetne, mint amilyen neked van..."
Hát igen, nekem nagyon joo tesóm van, de nem cserélném senkire és semmire sem, az sziklaszilárd biztos! :)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak voltatok, és vagytok most is!
    A testvéri szeretet nem múlt el az idők során!(sem). És biztos vagyok benne, hogy nem is fog!!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjüüük :P
    Hát nem, és nem is fog! (:♥

    VálaszTörlés