2010. augusztus 27., péntek

Ti mit választanátok?



Lehet kicsit furcsa kérdéssel fordulok hozzátok. Ma délelőtt hirtelen eszembe jutott. Még régebben hallottam.
Meghalnátok vagy elveszítenétek mindent, ami fontos?
Szerintem elég egyértelmű a válasz. Én meghalnék. Biztos van olyan, aki felháborodna, hogy ó ugyan, én meghalni? oO Pedig ha jobban belegondolsz, ésszerű a döntés. Most komolyan! Annak mi értelme van, hogy egyedül bolyongsz a nagyvilágban, és nincs semmi és senki, akiért élhetnél? Én belebolondulnék, az tuti. Nem lenne családod, barátaid. SENKID! Ez lehetne a legszörnyűbb dolog az életben. Szóval, én meghalnék, ha választani kéne :)

Tudom, nem valami boldog kérdés volt ez, de muszáj volt magamból kiírni. Ti is megválaszolhatjátok, hogy melyiket választanátok és hogy miért!

4 megjegyzés:

  1. Ha én elvesztenék mindent,ami fontos,semmiképp sem akarnék meghalni,nem hagynám,hogy az emlékek összeroppantsanak. Bár lehet,h ez olyan "könnyű írni" szitu, de akkor is...
    Ha már azokat elveszítem,akkor biztos jönnének új dolgok,amik újra fontosak lehetnek :)
    De így,mint az egyetlen fennmaradt "dolog" büszkén emlékeznék,arra,ami elveszett.

    VálaszTörlés
  2. Értelek, tényleg, de ha most őszintén belegondolsz, h vagy a világban és nincs senkid! Se anyukád se apukád, se tesóid, se nagyszüleid, se én :$ de barátaid, senki! Akkor minek élsz? Magadnak? Annak egy idő után nem látom értelmét. Meg hogy elveszítsd az összes szerettedet, annál nem lehet rosszabb sztem :(

    VálaszTörlés
  3. Tudom, és télleg, nagyon rossz érzés lenne, de én nem adnám fel ilyen könnyen. (Mondjuk,ha te nem lennél..uhh bele se tudok gondolni X_x)
    De amúgy is mi ez a depis hangulat???? XD
    Ez olyan,h mi lenne ha....
    De most mindenkink megvan, és éljük az életet, és nem is panaszkodom, mert boldog vagyok :)
    De akkor is! Én nem a halált választanám, ha ez lenne... most lehet,h nem nagyon értenének meg, meg, h hülye meg minden, de mégis, én nem akarnék meghalni, hanem megpróbálnék tovább lépni, mert hiába halnál meg, hiába sírnál, ők már nem jönnének vissza, és szerintem, azok, akik meghaltak, mindenki azt akarná,h boldog legyek/legyél:)
    De ne is gondoljunk ilyesmire! XD
    A lényeg,h szejetlek, és h minél előbb talizzunk XD♥♥

    VálaszTörlés
  4. Hát...van benne valami :D De senki sem egyforma :)
    Amúgy nem tudom, h mi ez a hangulat...Nincs ilyen hangulatom, és eszembe jutott, és miért ne írhatnám le a blogomba? :) De örülök, h megosztottad a véleményedet Velem^^
    Na puszillak ♥♥

    VálaszTörlés