2011. április 21., csütörtök

Mindennapok sűrítménye (:


sziasztok !

hmm ez igen...jó régen nem írtam. mit is mondjak? elvagyok mint a befőtt :D élvezem a szép napsütést és a meleget, szóval majdnem mindennap kint vagyok :P
azóta volt tablófotózás, ami véleményem szerint elég jól sikerült, ha kész lesz a végső kép, akkor meg is mutatom :) fotózgatás is megyeget, szép időben akad azért téma^^
olyan jó hogy szünet van...kellett már egy kis pihenés. ma barátnőmmel bicikliztünk egy nagyot, és egy árnyalatot barnult a karom *-* olyan fehér voltam, rám fért :"D
holnap csinálom a pályázatot, megyek a múzeumba kutatni, szombaton ünneplés, mert születésnapom lesz :P úgy beeszek, hogy csak na xd ♥ vasárnap-hétfőn mamiéknál leszünk húsvét alkalmával, és lehet hogy jönnek Zsófiék^^ de jó is lenne (K)
ja és a legfontosabbat kihagytam: felvettek Nagykátára, a Damjanich János gimnáziumba! :) mondjuk utoljára jelöltem, de azért örültem neki :P kíváncsi vagyok már nagyon a gimnáziumi életre *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése