2011. július 24., vasárnap

összehordott szösszenetek


igen, hazajöttünk a nyaralásból. nagyon jó volt, Pécs igazán csodálatos város. megfogott a hangulata. a Balcsin is jó volt egy kicsit lazulni. és barnultam egy árnyalatot (2nap alatt) ami azért egész jó teljesítmény :D úgyhogy megérte. mondjuk a fényképezőm bekrepált, de apa a jövőhét folyamán elviszi szervízbe és remélem minél hamarabb megcsinálják, ugyanis akadna jelentkező fotózásra. csak ez a fránya idő ne lenne. teljesen lehangol. így is van most egy kis problémám, amin túl kell kerekedni, még ez is rátesz egy lapáttal. de remélem minél hamarabb legyőzöm. csak ez az egy baj van: sohasem hittem önmagamban eléggé. az önbizalmam a béka fenekén van. na jó, az évek folyamán azért edződtem, de nem eleget. de hiszen az ember a sírjáig tanul, vagy nem? mindjárt augusztus és alig csináltam valami értelmeset. Zsófimmal sem találkoztam. pedig nálunk hagyomány, hogy jó pár hetet együtt töltünk a nyár folyamán. úgyhogy ideje cselekedni :) szerdán megyek moziba a Harry Potter 7-re, és végre találkozok Ajnával és Bogival :) úgyhogy az egy jó nap lesz. remélem akkorra már az idő is helyrepofozza magát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése