2011. szeptember 6., kedd


Az ember sok mindent megváltoztatna magán, ha tehetné. Mint külső-mint belső tulajdonságilag. Legtöbbször csupán kis pitiáner dolgokról lenne szó, ám pont ezek azok, amik egyszerűen a lényünk és akarva-akaratlanul sem tudjuk kitörölni az énünkből. Senki sem tökéletes, ugye ez nyilvánvaló. De ha vesszük a barátságot, annak is az az alapja, hogy elfogadjuk egymást olyannak, amilyen. Meg úgy mindenhol érvényesül ez az elv. Ha már így szóba jöttek a hibák, persze nekem is van. Régebben nagyon könnyen meg lehetett bántani. Elég volt egy rossz szó vagy kisebb ütés (ez nem azt jelenti hogy itthon vernek csak mondjuk amikor elestem, ellöktek stb...) és kicsordultak a könnyeim. Persze az évek során edződtem.

Mostanra inkább az a bajom hogy nincs elég önbizalmam. Mindenki mondja felém a pozitívumokat, mégse hiszem el és nem tudom igazán magaménak tudni. Remélem ebből is kinövök egyszer. Most is van úgy, hogy egyes dolgokat érzékenyebben veszek, de igyekszem nem mutatni. De még "csak" 14 éves vagyok, folyamatosan változom, fejlődök. Új emberekkel ismerkedem meg, ami nagyon izgalmas és érdekes. És mondhatni, egy második, új élettel is. De ugyanezt fogom majd mondani főiskola/egyetem előtt is. Bár ez még jóval odébb van :) Na jól van, nem untatlak a sok rizsával benneteket. De visszanézve régi bejegyzéseimet, ezeket értelmesebbnek látom, hiszen ebből mégiscsak engem és a véleményemet ismeritek meg, nem csak azt hogy megint frissítettem vagy hogy milyen régen jelentkeztem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése