2011. november 19., szombat

végre szombaaat.


ez a hét is elég fárasztó volt, így már vártam a hétvégét. aludtam vagy fél 12-ig *.* és még mindig pizsiben lustálkodom. ez van, ma megtehetem. tegnap ének órán karácsonyi dalokat énekeltünk és én teljesen ráhangolódtam a varázsára. de még 5 hetet kell várni. bakker. de én is jelentkeztem az adventi műsorba énekelni. mondjuk az köztudott tény, hogy nem áldott meg a sors valami hiper-szuper ének tudással de szeretek énekelni és azt mondják hogy ez az adventi ünnepség nagyon szép szokott lenni. úgyhogy bizos jó lesz :) javítottam olaszbóól. ötösre feleltem. remélem most már nem fogok rontani. most már tudok szép tusvonalat húzni. az miért van, hogy ahányszor elpakolok a szobámban, 2 nap múlva ugyanolyan káosz keletkezik ? és miért van az, hogy mindig megfogadom magamnak, hogy időben elmegyek aludni, de mindig 11 sikeredik belőle és reggel olyan vagyok mint a félholt ? csupa értelmes kérdések..de valószínűleg nem fogok egyhamar rájönni ezek válaszára. tudom, néha kissé fárasztó és hülye vagyok...de így kell elfogadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése