2011. december 28., szerda

2 nap a nagyszülőkkel

hagyomány nálunk, hogy az egyik mamánkat mindig lehozzuk, mert egyedül él és azért a szeretet ünnepét töltse velünk. hétfőn leutaztunk a másik mamámhoz, meg őt is haza vittük. szegényke elkapott valami nyavalyát és inkább nem jött át velünk a másik mamihoz, nehogy megfertőzze őket. aminek nagyon örültem, hogy ott volt Zsófi is, még ha csak pár órára. sokat nevettünk, beszélgettünk és persze nem maradhatott el, hogy valami maradandó poén elcsattanjon. a konyhában ültünk, amikor mamit megkérdeztük, hogy van e még valami üdítő. mondta hogy a hűtő mellett van valami melinda. hatalmas nevetésbe törtünk ki mindhárman, bár Zsófi olyan szinten, hogy majdnem leesett a székről. természetesen az mirinda akart lenni. miután kinevettük magunkat, tettünk egy kis sétát. nem voltunk sokat, mert elég hideg volt. ezután tévéztünk, majd lassan nagybátyámékkal együtt mentek haza. ott aludtunk mamiéknál, ami kicsit problémás volt, mivel vagy ötször felébredtem, pluszba volt egy óra, ami az éjszaka folyamán folyton zenélt. reggel-panaszolva a mamának-kiderült, hogy csak éjszaka szól. mondom remek. de legalább jót nevettünk rajta. meg reggeliztünk és tévéztünk kicsit. közben hallgattam, ahogy anyáék jóízűen beszélgetnek és nevetnek. papa mondta a szokásos kis történeteit, amik néha kicsit pikánsabb hangvételbe is elkanyarodnak, de nem baj. mindent összevetve én jól éreztem magam, és nagyon szeretem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése