2011. december 1., csütörtök

Első horrorfilmes "élmény"...



Tudom, facebook-on már mindenki megosztotta eme nagyszerű hírt, ám nekem is ki kell írnom: december van. bár ez az első nap nem telt valami fényesen. tegnap voltunk az osztállyal Pesten. voltunk a láthatatlan kiállításon utána meg mozizni. nagyon vaciláltam hogy melyik filmre mennyek, és a többiek unszolására beültem a Paranormal Aktivity 3-ra. amit meg is bántam rendesen. első horrorfilmem (!) volt, úgyhogy képzelhetitek. nagyon ijesztő volt, de tényleg oO a film végén remegtem, izzadtam és forró volt az arcom. még a fiúk is féltek egy kicsit ahogy láttam. még mára se hevertem ki teljesen, pedig tudom hogy ez csak egy hülye film amin túl kell lépnem. remélem minél hamarabb elfelejtem. szóval ha nem vagy beedződve az ilyenekre, akkor nagyon nem ajánlom. és mivel 11-re értünk haza (éjfél lett mire lefeküdtem) mindenki ma olyan kába volt. és persze hogy egész nap a film volt a téma. úgyhogy ma tanulok, aztán pihizeek. lehet megnézek valami cuki mesét :3 hátha megnyugszom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése