2012. március 31., szombat


rég jelentkeztem egy normálisnak mondható bejegyzéssel, bár nem sok érdekfeszítő dolog történik az életemben. most kicsit örül a fejem, hogy szombat van, bár ez a szeszélyes idő járás a 4 fal közé szorít. rávettem magam, és elolvastam a rómeó és júliát, ugyanis hétfőn írunk belőle. másfél óra alatt kivégeztem. tetszett és értettem is. legalább valami hasznosat is tettem ma. 11-kor, félig leragadt szemekkel botorkáltam ki a konyhába, megettem 3 palacsintát, majd egy kis zene hallgatás kíséretében visszadőltem pihenni. fárasztó hetem volt, kellett egy kis lazítás. a jó hír az, hogy pár hét keretén belül megyek Szecsőre (ahol még sose voltam) fotózni egy kedves leányzót néhány barátnőivel egyetemben. és bár még sosem találkoztam velük, várom a fotózást. kicsit félek, hogy mégiscsak idegenek és talán nem szerepelek jól...de az istenért is! tetszettek neki a képeim és szívesen elvállaltam. ez a kis félelmem meg úgyis elmúlik. kíváncsi leszek majd a végeredményre. most pedig megírom a matek leckét és alkotok valamit. rajzolok, vagy nem tudom. de valamit csinálnom kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése