2012. június 21., csütörtök

Jó érezni...

Az arcomat hűvös ventilátor szele csapja meg, háttérbe torontói Avril Lavigne koncert megy. Imádom, fantasztikus hangja van♥ A mai napon letudtam az évzárót, hivatalosan is a 10. évfolyamba léphettem. A bizonyítványom elég jó lett, 4.1 az átlagom. Általánosba volt jobb is (sokkal) de mivel nagyon nehéz a gimnázium és így is rengeteget kellett tanulni, elég ez is. Csak rosszabb ne legyen. A vonatra várva megittunk egy finom jégkását, ami inkább csak lé volt, de mivel jó hideg volt, mindegy is. Itthon lazultam egy kicsit, finomat ettem, majd 5 óra felé apa el akart menni a strandra, úgyhogy én is vele tartottam. Ettünk vattacukrot, jót beszélgettünk, elvoltunk. Utána kimentem a barátnőimhez, picit medencéztünk (strand után rögtön medence, érzed?) ettünk meggyet, körözöttet, pinpongoztunk, sokat nevettünk. Most így törökülésbe, hűsölés közepette mosolyogva gondolok vissza a mai napra. Jó időnként így kikapcsolódni. Jó érezni, hogy élek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése