2012. október 16., kedd

Néhány gondolat :)

Sziasztok bébibogyók!♥ A mai nap, ahogy baktattam hazafelé, még szakadt az eső és hatalmas tócsákat csinált az útszéleken, addigra most szépen kivirult az ég. A hétvégém teljesen átlagosan, de kellemesen és pihentetően telt. Szombaton késő délután elmentünk Jászberénybe, és kaptam egy csecse cipellőt, valamint egy kabátot. Célirányosan mentünk és örültem, hogy egyből meg is találtuk azt, amire szükségem volt. Ez a nap teljesen a lazulásé volt, úgyhogy vasárnap próbáltam kicsit tanulgatni is, aminek többé-kevésbé lett meg az eredménye. A kémián apával vagy másfél óráig ültünk (1 feladaton...), végén már szinte sírógörcs kerülgetett, de nagy nehezen megszületett az eredmény. Érdekes, hogy amíg az egyik napon minden klappol, büszke vagyok magamra és megértem a dolgokat, a másik nap minden ellenem dolgozik és mintha szándékosan szeretnének nekem keresztbe tenni és olyankor magamra is nagyon haragszom. Egyszóval: hangulatingadozás. Hm fantasztikus. Az előbb megittam egy csésze finom tejeskávét és nemsokára megyek matekozni. Utána még angolt, fizikát és kémiát kell tanulnom. De nemsokára itt a hosszú hétvége, az őszi szünet és ezzel egyetemben a halloween :P Kellékeket még nem sikerült beszereznem, de dolgozom az ügyön. Ha tényleg megvalósul a dolog, sok-sok fotóval és beszámolóval jövök Nektek. Addig valahogy tartsunk ki! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése