2012. november 16., péntek

Heti összegzés

Sziasztok bébirépák! Mint mindenki látja, végre péntek van, öröm, boldogság. Régen nem írtam, úgyhogy most rászántam magam némi pötyögésre. Most éppen a korallos zöldes-kékes olasz körömlakkom száradását várom, közben The Pretty Reckless-t hallgatok (Nem rég fedeztem fel őket, fantasztikusak!) és majd lassacskán készülődök tánc edzésre. Ez a hét egészen gyorsan, de fárasztóan telt. Az időjárás össze-vissza vacilált, legszívesebben "megsimogattam"  volna a kis arcát, hogy döntse el, hogy mit akar. Tanulás szempontjából kicsit vegyes a helyzet. Mostanában egyre kevesebb motiváció sarkall a tanulásra...De összeszedem magam! A rossz hír viszont az, hogy a bécsi utam csődbe ment, mert betelt minden hely...Pedig Zsófival milyen jó lett volna. Forró csoki, színes égősorok, sok ember, vásári hangulat mm...♥ A sors úgy akarta, hogy most én ebből ne részesüljek. Szörnyű! Bár azért a remény még meg van, hátha valaki meggondolja magát és lesz hely...Naivitás, így szeretlek! Visszatérve az eredeti tendenciára, hétvégére még fogalmam sincs mit tervezek, vagy fotózni megyek vagy esetleg Henivel a hurkatöltő fesztiválra. Csak valahova mozduljak ki, mert be vagyok ide gyepesedve! De még hétvégére is annyi tanulnivalót adnak, nehogy az ember kicsit hátradőljön vagy valami, neem.. Ti terveztetek valamit?

2 megjegyzés: