2012. november 1., csütörtök

Mindenszentek

Szokáshoz híven (mint mindig mindenszentekkor) leutaztunk a nagymamáékhoz. Most Zsófi is jött velünk, aminek külön örültem. Az időjárás viszont nem volt túl kecsegtető, esett az eső és fújt a csipkelődő szél. Habár én megfigyeltem, hogy ilyenkor mindig rossz az idő. Két temetőbe is ellátogatunk ilyenkor. Az első temetőben nagypapám sírjához tettünk mécseseket és virágot. Pillanatra eltűnődtem az évszámon, hogy milyen keveset is élt szegény és hogy én miért nem ismerhettem...Szörnyű, hogy mindig pont azok az emberek mennek el a földi létről, akik egyáltalán nem szolgáltak rá és még bőven élhettek volna. Nem szeretek ilyenkor temetőben lenni. Nem mintha máskor igen, de ilyenkor különösen hatással van az emberre az a bizonyos érzés. Remélem mindenki megtalálta már a lelki nyugalmát...Viszont azt meg kell hagyni, éjszaka a kivilágított mécsesekkel teli temető gyönyörű!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése