2013. január 25., péntek

Ismét elkapott a gépszíj

Érdekes, hogy régebben szinte sohasem voltam beteg. A gyerekorvos mindig azt kérdezte:- Ó, hát téged még látni itt?- Aztán felvilágosítottam, hogy nem azért jöttem, mert rosszul vagyok, hanem mert igazolás kell a táborozáshoz. De most másodjára is lebetegedtem. Már tegnap éreztem az iskolában, hogy valami nincs rendjén. Így a mai nap inkább itthon maradtam. Milyen jól tettem. Fáj mindenem, hőemelkedésem van, percenként nyúlok zsebkendőért. Egyébként annyira jellemző, hogy holnap szerettem volna programot tervezni és pont ekkor robbanok le. Bár az illető (Zsófi) sem ért volna rá, szóval így duplán bukta. Úgy tűnik, a sors akarta azt, hogy ismételten itthon dekkoljak. Milyen aranyos. Lényeg a lényeg, hogy szeretnék mihamarabb kigyógyulni. Rengeteg teát iszok, C-vitamint szedek, filmek és sorozatok tömkelegét nézem. Remélem ti jól vagytok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése