2013. január 2., szerda

Kettőezertizenhárom

Bár írtam összefoglalót, néhány gondolatot még szeretnék megejteni. A szilveszter szűk baráti társaságban, sok vicces videó nézéssel, zene hallgatással, evéssel és pezsgőzéssel telt. Elég sokáig bírtuk a fent létet, ezáltal jó sokáig is durmoltam. A tegnapi délutánom így hamar eltelt, Bújj bújj szőkét! néztem, lustálkodtam, nyávogtam, animét néztem és csokoládés-mézes puszedlit nyammogtam. A mai nap (mivel holnap már iskola...) kicsit tanulgattam, bár bevallom fáradt vagyok és huszonhatodjára is felteszem magamnak a kérdést, hogy ezt a 2 napot miért nem voltak képesek megadni? No mindegy. 

Újévkor mindenki fogadalmakat tesz, tervezget, szövögeti a kis álmait. Bevallom, én sohasem szoktam újévi fogadalmakat tenni, nem jutott még az eszembe. De tegnap este kicsit elgondolkodtam rajta és néhány azért eszembe jutott:
~ Alaposabban kéne tanulni és nem halogatni éjszakára, amikor körülbelül a 10 %-át fogadja be az agyam
~ Ebből adódik, hogy be kéne osztani az időmet és kevesebbet nyafogni emiatt
~ Nem kellene majdnem mindent véresen komolyan venni, sokkal felszabadultabban szeretnék élni
~ Több időt akarok a fotózásra fordítani, ugyanis ez az a tevékenység, amit mindennél jobban szeretek és űzök
~ Több vizet inni és odafigyelni az étkezésre

Egyelőre ezek jutottak eszembe, remélem idővel meg is valósulnak és boldogabb, kiegyensúlyozottabb leszek.       

2 megjegyzés:

  1. nekünk kiadták a két napot úgy, hogy bent voltunk kétszer szombaton :)
    viszont az első nap már két tz is vár ránk :(

    VálaszTörlés
  2. De az a vicc, hogy mi is voltunk bent kétszer szombaton! Az tényleg nem jó, kitartás! :)

    VálaszTörlés