2013. január 13., vasárnap

Olvasós szösszenet

Mielőtt elvesznék a szavak rengetegében, gondoltam-pihenésképpen-írok egy kis szösszenetet. Éppen Puskin-Anyegin c. művét bújom nagy serénységgel. Már csak egy fejezet hiányzik, de azt majd tusolás utánra hagyom a jó meleg ágyikóban. Mondjuk jómagam sem tudom, miért hagytam ezt is az utolsó pillanatokra, mikor már vagy egy hónapja fel lett adva. Mondjuk, ezt már magamtól igazán megszokhattam volna... Magától a regénytől eddig nem dobtam hátast, bár eddig egy kötelező olvasmány sem bűvölt el igazán. De azért próbálom rászánni magamat az elolvasásukra, érettségikor azért csak hasznát veszem majd. Szóval a mai napom olvasgatással, tanulgatással, rendrakással telt. Amolyan szokásos vasárnapi programosan. Egyébként kezdem megtanulni, hogy egy kötelezőt ne nézzek akkora nyűgnek. Tegnap igenis nekiálltam és olvastam. Ha már könyvekről esett szó, olvasási tervbe van Fejős Éva-Hotel Bali c. műve, plusz egy osztálytársam barátnőjétől holnap kapok egy angol regényt (pontos címet nem tudom, szégyen megesz), de kicsit ilyen horrorosabb, izgalmasabb. Kíváncsi leszek, hányszor kell előkotornom a szótárat...Mindenesetre több időt szeretnék szánni az olvasásra, a könyvekre, hiszen jó dolog a művelődés! Néhány egyedre jó hatással lenne...(If you know what I mean)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése