2013. február 14., csütörtök

ECDL vizsga meg miegyéb

Sziasztok kedveseim! Régen írtam, amiért elnézéseteket kérem. Az ECDL biztos sokatok számára ismert vizsgasorok, vagyis modulok. Én ma tettem le az elsőt, amitől nagyon féltem, pedig még ez a legegyszerűbbek közé tartozik. Utolsó 5 percben jutott eszembe egy válasz és mire kikerestem, hogy hova is írjam be, de még amoda is másoljam a végén teljesen belekavarodtam... Remélem azért meg lesz! (Jövőhéten fog kiderülni). A vizsga előtt elmentünk ebédelni, mivel volt szabad másfél óránk. Az iskola melletti gyros-és pizza bárba mentünk, ahol gyros tálat ettünk. Isteni finomat csinálnak és elég nagy adag, picit hagytam is a végén :) Nem tudom Nagykátán milyen sűrűn forogtok, de ha egyszer véletlenül arra járnátok, kóstoljátok meg, megéri! Teli lettem, mint a déli busz :))) 
Egyébként tudom, hogy 'Valentin-nap' van, bár engem ez a fajta ünnepelés hidegen hagy. Egy az, mert nem is magyar ünnep, de legfőképpen azért tartom hülyeségnek, mert ha szereted az illetőt, az év bármelyik napján megtudod őt ajándékozni, nem kell ahhoz külön nap. (A meglepetésből, be nem jelentett alkalommal adott ajándék pedig sokkal édesebb dolog szerintem.) Persze emiatt nem nézek senkire ferde szemmel, ha valakinek ez fontos és örömöt okoz, csak tessék! A kereskedők legalább kicsit többet kaszálnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése