2013. február 4., hétfő

Frufru kérdés

Most kicsit furcsa kérdéssel illetve vélemény nyilvánítással fordulok Hozzátok. 8-ba volt utoljára teljes frufrum (kicsit azért tépettes) és azóta váltottam féloldalas frufrura. Féloldalas frufruba az a fazon tetszik, ami nagyon oldalt van elválasztva és úgy jön le fokozatosan. Igen ám, de nekem ott van a forgóm, így az ott lévő tincsek akarva-akaratlanul átugranak a másik oldalra. Így a mostani féloldalas frufrum helyzete kicsit olyan van, de minek. Ezért elgondolkodtam, hogy vágassak e teljes frufrut. Nekem igazából mindkettő tetszik, de a teli frufruval legalább nem kell annyit szöszmötölni. 

Szóval ilyen volt, ilyen lett kép :D  



És ilyenre/ilyenekre gondoltam. Ti hogy látjátok? :)

2 megjegyzés:

  1. ha forgód van és tépettre is szeretnéd, akkor sztem az elképzelések közül a második képre szavaznék, amin a szőke lány van :)
    bár lehet, hogy ennek a vasalgatásával el lehet ütni az idődet reggel, viszont szerintem kócosan, lazán is jól állhat, mert elég jó fazon :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is az a kedvenc kép! :) A vasalgatással nem lenne gond, mert így is-úgy is vasalni kell :D De igaz :) Köszike a megjegyzést! :))

    VálaszTörlés