2013. február 7., csütörtök

Sziasztok! 

Rég tartottam kisebb fajta napi boncolgatásokat, gondoltam pötyögök nektek néhány sort. Rájöttem arra, hogy az alvás igenis hatalmas művészet és ebben jó vagyok! Hiába csörög az a nyamvadt óra, csak nem keltem fel időben, így a későbbi vonattal kellett iskolába mennem. Persze hogy késett... Az iskola kicsit nehézkesen, de megyeget. Ma is és tegnap is írtunk témazárót. Nehogy már egyszer ne kelljen tanulni ;)... Holnapra pedig egy klasszicista épületet kellene rajzolni. Próbálok valami egyszerűt keresni, de még nem jártam nagy sikerrel. No mindegy, majd összedobok valamit. Ezen kívül kezdek rájönni, hogy egy forró csésze kávé a nap bármelyik időszakában milyen jól tud esni és hogy mennyire is finom.♥ Persze a citromos Lipton Earl Gray tea mellett. 

Mostanában belelendültem a NANA c. manga olvasásába kedves osztálytársam jóvoltából.

Ezt anya igazából eldugta a spejzben, de nem tudtam megállni, hogy ne egyek belőle...Isteni!♥

Szeretem szempillaspirál.

Készülget-készülget. A szemeit nem így akartam, de végül így hagytam.

2 megjegyzés:

  1. Ezen a rajzon dolgozgattál, amikor beszéltünk?:) Nagyon jóó, mindenképpen fejezd be!:DD♥

    VálaszTörlés
  2. Igen ő az! :) Köszönöm, igyekszem! ;D♥

    VálaszTörlés