2013. április 18., csütörtök

Mostanság

Sziasztok! Gondoltam szentelek nektek néhány sort, írhatnékom támadt :) A betegségből szépen kimentem, kicsit még köhögök, de nagyon minimálisan. Ezzel párhuzamosan az idő is eszméletlenül szép, délutánonként szinte mindig kint vagyok, ha csak nem kell sokat tanulnom. Szerencsére az eheti dolgozat/felelés adagokat szépen teljesítettem, aminek örülök. A mai nap választási lehetőséget kaptunk. Emelt szintű tantárgyak közül kell választani, amit 2 évig szorgalmasan tanulni fogod. A továbbtanulásunkhoz szükséges, csak nekem még fogalmam sincs, hova tovább...Május 20-ig van időm gondolkodni, remélem sikerül valami értelmesem kiötleni. Ezen kívül mostanában nyári munkán is töröm a buksim, mivel jövőhéten betöltöm a 16-ot, így mehetek, na meg nagyon kéne pénz. Tükörreflexes fényképezőgépet szeretnék venni, ami drága és tudom, hogy anyáék nem tudnák a teljes összeget kifizetni, így szeretnék én is nagyban hozzájárulni. Úgyhogy a hétvégén alaposabban is belemászok a témába. Ha van valamiféle ötletetek, szívesen veszem! ^^ 
A napokban pedig megismertem egy új animét, a Fullmetal Alchemist Testvériség címűt, amiből eddig 16 részt láttam, de nagyon tetszik! Vicces, komoly is egyben, tanulságos és tele van igazságokkal és érzelmekkel. Várom a végkifejletet is. Zseniális, ajánlom mindenkinek! (Legalább olvassatok utána :3)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése