2013. április 29., hétfő

"You've gotta get up and try try try..."

Szervusztok Drágák! Lehet kicsit elcsúsztam a gyümölcsfavirágos fotókkal, de most kapcsoltam, hogy néhányat beszúrhatnék kis blogomba. Az időt tekintve inkább nyárinak mondanám, mint tavaszinak, de attól még örülök annak, hogy térdnadrágban és trikóban tudok lófrálni egész nap. Egyébként megvagyok, gondoltam néhány életjelet közlök felétek. Múlthéten kedden volt születésnapom, de nem láttam 'értelmét' külön bejegyzésbe szentelni, mivel eléggé átlagosan telt. Iskolában voltam, külön matekra is mentem, tanultam, szóval annyira nem hatott meg a dolog. De persze a csokoládék és a köszöntések jól estek! Mostanában kicsit ingadozik a hangulatom, de az a legfurcsább, hogy én sem tudom megmagyarázni miért vagyok szomorkás... Meg este, amikor aludnom kellene, akkor kezdek el mindenféle dolgokon kattogni és csodálkozok, hogy későn alszok el. Hiába, este jön az ihlet... Viszont az pozitívum, hogy szerdán nem kell menni iskolába. Idén nem lépek fel Szelén így valamerre el kéne menni így majális alkalmával. Ahol valami értelmes fellépők és programok is vannak ugyebár... És az nem Szele.


Haha.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése