2013. május 25., szombat

Vindictus-Játék ajánló

Mivel láttam, hogy az Amnesia c. játékról szívesen olvastatok ezért gondoltam egy másik játékról is írnék néhány dolgot.Ez pedig a Vindictus. Korábban én sem ismertem, szintén az évfolyamtárs jó barátom ajánlotta. A WOW játék talán ismerősebb lehet számotokra, ahhoz hasonló egy kicsit. Először karaktert kell választani, azt hiszem 5 vagy 6 féle van és szerintem jól kidolgozottak, szépek. Mindig küldetésekre, pályákra kell menni, ahol sok szörnyet, lényt kell megölni, majd a legvégén a boss-t. Sokfajta pálya van és szerintem jól meg lettek csinálva. Ha eléred a 40-es szintet, választhatsz két átváltozási forma közül. Sötét lovag vagy Paladin. A sötét lovagnak iszonyú erős támadása van, a paladinnak pedig a védelme óriási. 2 percig tart az átváltozás, ami nem túl sok, de ha ügyes vagy, elegendő lesz a győzelemhez. Ezen kívül minden karakternek megvannak a jellegzetes képességei, amiket lehet fejlesztgetni, bővíteni, így még erősebbé válik, nem is beszélve a fegyverzetről és a ruházatról. 


Szépséges karakterem. Tudom, undorító az a csizma, de ez véd jelenleg a legtöbbet. Ez éppen egy hajón készült. Lényeg a lényeg, hogy jó kis játék, el lehet vele játszani, izgalmas és persze egy pályán többen is lehettek és akkor mehet a csete-paté. Néhány screen-shoot:


Sötét lovag :3

Paladin

Random kép :D

Szárnyas rosszfiú

Ezen vagy 5 percig nevettem. Mielőtt megöltek, repültem egyet és ilyen pozícióban landoltam. :DDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése