2013. június 8., szombat

Hajacska ~

Sziasztok! Mint említettem, ma megjártam a fodrászatot. Az egész hajamból lett vágatva, kicsit egységesebbek lettek a tincsek, mert előtte eléggé tépettes, össze-vissza álló volt, plusz fokozatosan menetes, oldal frufrum lett ééés élénkebb, csokis-kávés barna színe lett^^

Kicsit még szokni kell a fazont, de szerintem jó lett :) Elöl kicsit rövidebb lett, de muszáj volt ennyit levágatni, hiába, hogy növesztem. Tervezem kipróbálni a ricinusolajat, mindenkinél azt hallom, hogy az milyen jó és eredményes. Úgy is nem sokára itt a szünet, lesz időm pepecselni. Ja és ez a 200-ik bejegyzésem, ami azért elég szép teljesítmény :) És mellé 22521 oldalmegjelenítés, amit nagyon szépen köszönök nektek!♥

Ha valakit érdekel a színező termék, amit használtam: Palette Color Shampoo Közép-barna illetve Kávé barna színek keveréke

 Itt pedig egy cuki, lefelé néző, emo-feelingre hajazó képet láthattok. Itt a haj színét szerettem volna konstatálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése