2013. június 19., szerda

Life happens .

Elkezdődött a nyár, zajlik az élet. Tegnap eljutottam a strandra egy osztálytárs barátnőmmel. Jól éreztük magunkat, sokat nevettünk, beszélgettünk. Csak sajnos idióta vadbarom voltam és nem vittem naptejet és sikerült szarrá égnem ^-^ De úgy igazán. Olyan a hátam, vállam, mellkasom, arcom, mint egy paradicsom. Csudiszép, hidd el! Igaz, hogy annyira fáj, hogy pólót nem tudok húzni, de se gáz... Azért jól éreztük magunkat!

A másik dolog.. Ha minden jól megy, holnap jön Zsófi! *-* Április 6-án láttam őt utoljára, szóval ideje lesz a találkozónak. Pláne, hogy egy ideig nem fogom látni, mert huzamosabb ideig kint fognak tartózkodni Németországban, szóval... De addig is kiélvezzük ezt az időt, amit majd együtt töltünk♥ Tervbe van, hogy elmegyünk moziba és megnézzük A nagy Gatsby-t, amire nagyon kíváncsi vagyok! Lesz róla ajánló, vélemény morzsák, úgyhogy tessék majd sasolni. 

Most pedig kicsutakolom a szobám, ugyanis ha vendéget fogadok kicsiny szobámba, valahogy nézzen is ki. Rend az viszonylag megvan, csak kicsit porszívózni meg törölgetni kellene. Istenem, de utálom. Tudom, rettentő lusta vagyok ilyen szempontból, de na... Ki szereti csinálni? Lényeg a lényeg, hogy most megyek és megmozdulok. Még jelentkezem a héten!



                       Csók :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése