2013. július 22., hétfő

Cosplay terv(ek)

A 2 con-on tett látogatásaim alatt én is nagy izgalomba jöttem. Mégpedig úgy, hogy szeretnék én is CP-zni. Rengeteg karakteren végigfutott már az agyam. Egyszerűktől a bonyolultabb, részletesebbekig. Aztán gondolkoztam és rájöttem, hogy a legelső CPm-hez nem választhatok űber brutálisan részletgazdag, sok alapanyagot igénylő karaktert, bármennyire is tetszik. 

Mai nap, ahogy anya vasalgatott, behozta a nemrégiben vett rövid, fekete, fodros szoknyámat. Akkor elkapott az isteni szikra, hogy az egyik karakternek ilyen szoknyája van és rajta gondolkoztam is! Mégpedig Erza Scarlet gothic lolita stílusú ruha összeállítása. (Anime: Fairy Tail) 
Így néz ki az animében. Szerintem csinos és szép összeállítás. Ami pedig a legjobb, hogy a hétköznapokon is feltudom használni a ruhadarabokat. Egy ilyen inges, fekete-fehér kinézet jó évnyitóra/évzáróra, megemlékezésekre, vizsgákra stb...

Ez pedig egy megvalósított változat. Szégyenszemre nem értek a tűhöz és a cérnához, úgyhogy ezt varrónőre fogom bízni... Pedig sok velem egyidős egyének már a sokadik CP-ket csinálják, sajnos nekem nincs tehetségem hozzá.. De azért majd próbálkozni szabad!

Az egyik legproblémásabb rész a haj lesz. Ugyanis az én hajam se nem vörös, se nem hosszú. Parókát kell majd beszereznem, viszont az ilyen hosszú darabok elég drágák, anyáék pedig hallani sem akarnak róla, úgyhogy majd saját pénzből kell megoldanom. Aki tudna esetleg kölcsönadni, vagy ismerőse van, azt nagyon megköszönném!♥

2 megjegyzés:

  1. én Jannát akarok cp-zni a league of legends nevű játékból, bár felmerült ugyaninnen a Lux nevű karakter egyik egyszerűbb kinézete, meg még egy-két szőke nőstény, mivel nem bírja a fejem a parókát :D

    VálaszTörlés
  2. A nyári Con-on elég sokan öltöztek be a LOL-ból, külön verseny is volt, ha jól tudom :D Nem ismerem a játékot, de brutál jó öltözetük és fegyverük van. Egyszer én is szívesen öltöznék be ilyennek, csak fingom sincs, hogy hogy állnék hozzá a CP elkészítéséhez, ugyanis ezek nem kispályásak :D

    Én még sosem próbáltam parókát, de lehet ki kéne előtte, nehogy a helyszínen kapjak vakarózó rohamot :DD

    VálaszTörlés