2013. augusztus 30., péntek

Blogos kihívás- Day 29

10 pozitív és negatív tulajdonság!

Pozitív (+)
 
Pozitív tulajdonságokról nehéz úgy írni, beszélni, hogy az ne tűnjön önmagunk fényezésének, dicséretének. Próbáltam úgy összeszedni tulajdonságokat, amiket másoktól is hallottam, illetve amiket már sokan észrevettek(vehettek)
- Szerintem és mások meglátása szerint kedves vagyok és normális. Igyekszem mindenkihez így állni, sokszor még azokhoz is, akik nem érdemelnék meg túlzottan...
- Hatalmas állatszerető vagyok és valamilyen szinten megértenek az állatok... Kicsit viccesnek tűnik, de tudnék egy-két sztorit mondani, ami erre utal és anya is mindig kihangsúlyozza :)
- Igyekszem segítőkész lenni és segíteni mindenkinek, amikor tudok.
- Művészlélek vagyok. Szeretek fotózni, rajzolni, írni.

- Érdekelnek mások érzései, problémái és szívesen végighallgatom őket.Ha ismerem a témát és tudok, akkor segítek.
- Valamilyen szinten vicces vagyok.. Szeretek ökörködni, vicceket elsütni és nagyon megmelengeti a szívem, amikor valakinek mosolyt tudok csalni az arcára.
- Nagyon fontos számomra a családom. Talán nem is vehető annyira tulajdonságnak, hiszen evidens lenne, hogy a család az fontos, mégis sok olyan emberről hallottam, akik egyáltalán nem foglalkoznak a családjukkal és hidegen hagyja, hogy mi történik velük. Nekem ténylegesen ők az első számú emberek az életemben.
- Nem vagyok az a tipikus mai tini. Nem vedelem liter számra az alkoholt, rosszul vagyok a cigarettától, nem rázom a fenekem minden hétvégi party-n, nem fiúzok agyba főbe. (Jó, persze tisztelet a kivételnek!) Hidegen hagy az ilyenfajta szórakozás. Inkább kirándulok a természetbe, sétálok, fotózok, mozizok, eszek egy finomat, korizok, biciklizek... És egen, büszke vagyok rá!
- Szeretem a gyerekeket. Anyukám óvónő és amikor általános iskolás voltam, sokszor jártam át hozzá és volt, amikor én olvastam nekik mesét, vagy éppen beszélgettem, játszottam velük és szerették a jelenlétemet. Illetve ha bárhol látok egy aranyos kisgyereket, mindig rájuk mosolygok és integetek nekik. Az esetek többségében ugyanezt kapom vissza :)
- Szorgalmas vagyok és nem kell a szüleimnek rám szólni, hogy tanuljak. Sajnos így sem vagyok olyan hiper-szuper tanuló, de azért jó vagyok.

Negatív (-)

- Túl nagy szívem van... Ami persze jó dolog, de sokan kihasználják (észrevétlenül) és sokszor koppanás a vége.
- Nehezen tudok nemet mondani. Ha nem tetszik valami, sokszor mégis megcsinálom, rábólintok, csakhogy a másiknak jó legyen..( Na persze nem kell olyan rosszra gondolni)
- Sokszor makacskodok és azt hiszem, hogy nekem van igazam.
- Időnként hajlamos vagyok a trehányságra és a lustaságra. Szeretem a rendet és igénylem is, de néha eluralkodik a káosz, mint a szobámban, mint a fejemben.
- Szétszórt vagyok! Persze erre az utóbbi időben igyekeztem figyelni de nem mindig jön össze...
- A logikai gondolkodásom a béka segge alatt van... Ebből adódóan a matematika sem a kedvenc tantárgyam.
- Hajlamos vagyok a panaszkodásra.. Néha rám jön és akkor darálom-darálom, pedig tudom, hogy az ég világon senkit sem érdekel. Ha belekezdenék, majd megkérek valakit, hogy fogja be a számat. 
- Az egyik legrosszabb és amit a legjobban utálok, az a félelem. Félek a mások előtt való szerepléstől (felelés, éneklés, versmondás stb...), az orvosoktól és hozzájuk menni..
- Elég sok hülye fóbiám van, amiktől egyszerűen nem tudok szabadulni. Ezek miatt kerültem már kényelmetlen helyzetbe. (Vérnyomásmérés, magasság, gyógyszerbeszedés...)
- Keresem a helyem a világban és kevés konkrét céljaim vannak. Nem tudom, mi lesz belőlem, hol fogok lakni, mit fogok csinálni.. 
+1- Feleslegesen aggódok dolgokon. 

3 megjegyzés:

  1. A negatív az mind igaz rám is. :)

    A pozitívból a tinin kívül, és a kisgyerekeken kívül is igaz rám mind. Igazából, úgy fogalmaznék, hogy nem vagyok tipikus huszonéves. :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem jó ember vagy, ebből adódóan értékes is, legyél magadra büszke! :) bennem sok pozitív tulajdonság nincs meg, ami benned, nem is tartom magam igazából semmilyennek.

    valamint 'hétvégi szórakozásként' néha elmegyek koncertezni, néha kirándulni máshová, de itthon állandó vita az, hogy a gép előtt ülök, viszont szerintem sem lenne egészségesebb, ha minden hétvégén egy diszkóban berúgva/beszívva ráznám a seggem és másznék rá minden második pasira.. pedig manapság ez a 'menő'..

    VálaszTörlés
  3. Tipegő Zombi: Örülök, hogy van közös :) Az sose baj, ha az ember nem átlagos, tipikus :))

    L: Köszönöm! :) Igazából a pozitív tulajdonságokon többet kellett agyalnom, a negatívak gyorsabban összejöttek : D
    Sokszor én is túlzásba esek gépet illetően, meg ugye animézek, de én is azt vallom, hogy inkább ez :)
    Elég szomorú, hogy az a menő.. :/

    VálaszTörlés