2013. augusztus 4., vasárnap

Blogos kihívás-Day 4

Melyik az a sorozat, aminek mindig várod a részeit?

Szégyen, nem szégyen, de nem nézek sorozatokat... Egy ideig néztem a Carrie naplóját, de valamiért abbahagytam. Animéket nézek, most éppen 2 van folyamatban, azoknak majd elvileg lesz folytatása, de egyelőre az eddigieket kéne befejezni. Az egyik a Bleach, szerény 366 résszel, a másik a Fairy Tail 175 résszel. Bár vagy 2 hete nem néztem egyikből se...Sokáig alszok, teszek-veszek, olvasom a kötelezőmet, barátnőkkel vagyok, zenét hallgatok és alig jut eszembe...Úgyhogy majd neki kéne gyürkőzni ^^

Lehet, hogy már a pokolra kívánjátok az animés témákat, hiszen mostanság sokszor szó esik róluk, de hát na...~ Ha egyszer szeretem őket :)

Ha tudtok ajánlani valami jó sorozatot, azt szívesen venném! ^^

2 megjegyzés:

  1. Egyik ismerősöm is nagyon animés, folyton azokról beszélt, mindig próbálta velünk megértetni, hogy ki kicsoda, ki mit csinál. :D Nagyon vicces volt. De hát mindenkinek más a stílusa, valaki ezért van oda, valaki (én) pl. a sci-fi-ért. :)

    VálaszTörlés
  2. Én már igyekszem csak azoknak ecsetelni a környezetemben, akiket érdekel :D Persze azért nem esek túlzásokba^^"

    Így van, mindannyian különbözünk, valamiben hasonlítunk, valamiben nem, de ettől szép és különleges az egész :)

    VálaszTörlés