2013. szeptember 13., péntek

Életjelek #sokadik

Sziasztok kis gombóckák! (^3^)

Gondoltam írok néhány sort nektek erről az elmúlt két hétről, ha már így beindult az iskolai szezon. Nos igen, az órarend elég kellemetlen, de túl lehet élni. Csak nap végére nagyon fáradt vagyok, de azért kibírható. Tanulnivalókat, leckéket már bőven adtak, nem kímélnek minket.
A mai nap beültünk az iskolánk melletti gyros bárba és megebédeltünk. Isteni finom gyros tálat adnak ott, nagyon szeretem! Hasábburgonyával, hagymával, szósszal, savanyúsággal, néhány szelet uborkával mmm...♥ 
A mai napba a másik jó dolog, hogy megérkezett a rendelt könyvem. A Bookline.hu-n most elég

sok olvasmányra 25-50 %-os kedvezmény van, érdemes szétnézni. Én egy régebb óta érdekelt könyvet, a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekeit rendeltem meg. Korábban már írtam róla. Ezen kívül olvasásra vár egy vörös pöttyös könyv, a Tizenhárom okom volt, illetve a Toldi estéje. Sajnos hétvégére rossz időt jósoltak, de legalább lesz időm olvasgatni. (puha takaróba burkolva, meleg teát szürcsölve aligha van jobb)
És a jelen pillanatban az Amnesia játék 2. részét töltöm, a Machine for a pigs-et. Ígéretes játéknak ígérkezik, elvileg az első részét simán felülmúlja. A főszörny (vagy mi) alakjára is nagyon kíváncsi vagyok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése