2013. október 6., vasárnap

2013. Őszi MondoCon- új szemszögből

Miért is új szemszögből? Azért, mert ugyanis életem legelső cosplay-ben voltam jelen. Annyira izgatott voltam! Korán felkeltem, szinte enni is alig bírtam... De nagyon jól éreztem magam, sokat nevettünk, elég szép csapat verbuválódott össze :) Összesen 7-en voltunk, köztük Zsófi is. Olyan régen láttam, örülök hogy ő is eljött! 
Külön annak is, hogy néhányan felismertek és csináltak rólam képet. A Con legelején rögtön készült rólam néhány profi kép, amelyek nagyon tetszenek, köszönöm szépen még egyszer Encinek! :) Annyira máshogy volt így az egész. Részt vettem a Con vonaton is, énekeltem pokemon dalt Ash-el, kóstoltam sake-t, ijesztő álarcos, köpönyeges emberkét ölelgettem, adtam free hug-ot (:D) és rengeteget nevettem. A többiek is jól érezték magukat, remekül elvoltunk! Ahh vissza akarok menni...

Egyik kedvenc, ezt raktam ki profilképnek is :)


Csak. Semmi. Hirtelen. Mozdulat...~

Fairy Tail nagy csapat! *-* Milyen szép számban összegyűltünk! Én Erza Scarlet voltam gothic lolita ruhájában

Zsófis!♥

Háá megvagy!

Elmondása szerint szeret ölelkezni... Oké ^^,
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése