2014. május 2., péntek

2014 Tavaszi MondoCon-Élménybeszámoló

Április 26-án és 27-én Budapesten, a Hungexpo területén töltöttük az időt barátaimmal. Szombaton, a fél 9-es vonattal indultunk útnak, majd lepakoltunk a szálláson (igen, ott aludtunk *-*), átöltöztem, majd vissza indultunk a conig. Eleinte kicsit hűvös volt, féltettem is a hasam, hogy kint van és jól megfázok, de később szerencsére melegedett a légkör. Élmény volt Katarinaként mászkálni és igen meglepődtem, hiszen nagyon sokszor állítottak meg fotóért. Be se értem a con területére, már akkor, a parkolóban megállítottak. Volt, aki kiáltva rohant oda hozzám hogy: "Katarinaaaa" majd készítették velem a közös képet. Mindenki hihetetlenül aranyos és közvetlen volt, sok jóleső szót és pillantást zsebelhettem be. 
Természetesen én is vadásztam a szép jelmezekre, találtam is néhány LOL-os embert, akikkel muszáj volt képet készíteni :) Emellett rengeteget hülyéskedtünk, nevettünk. Szegény barátaimnak kellett vinniük a táskámat és a fényképezőgépemet, de annak se lett volna sok értelme, hogy 15 percenként le-meg visszavarázsolni a karomra... :) Úgyhogy nagy ölelés nekik. 
Nem gondoltam volna, hogy a második beöltözésemnek ekkora sikere lesz és ennyien megdicsérnek majd. Facebook-on rám írt egy lány, aki elküldte a velem készített közös képét, majd írta hogy én voltam a kedvence és nagyon tetszett a ruhám.. Kis aranyos♥ :')

Fél 8 tájékán összetereltük a csapatot és együtt mentünk a szállásra. Rögtön levettem a parókát, meg a ruháimat, majd kicsit ettünk és pihentünk, hiszen egész nap mászkáltunk, úgyhogy kellemesen elfáradtunk. Természetesen aludni nem sokat aludtunk, a szállás hangulatáról főként a fiúk gondoskodtak, akik egészen reggelig nyomatták a bulit. Én nem vagyok az az ivós fajta és nem is akkor szerettem volna elkezdeni, úgyhogy átnéztem a másik szobába, mondhatni az volt a csendes szoba, ott gitározgattunk, beszélgettünk a többiekkel, majd olyan 1 óra körül próbáltam elaludni, több-kevesebb sikerrel. Persze még jó párszor felébredtem és olyan 4 óra alvás után felkeltem. Összepakoltunk, még kicsit ténferegtünk majd fél 10-kor visszamentünk a conra. Eléggé nyűgösek és fáradtak voltunk, néhány órát voltunk majd 1-2 óra felé indultunk haza. 
Egyébként a többiek is nagyon aranyosak voltak, nem volt semmi probléma, jól érezte magát mindenki :) Kipróbáltuk ezt is. Sajnos a nyári 1 napos lesz, viszont szerintem akkor is ott alszunk, esetleg másnap beülünk egy filmre, vagy csak császkálunk a városban.

Képáradat:

Bolondjaim♥ :D

Annie :3

Caitlyn és Maffia Jinx
Gasai Yuno ^^
Epic Jinx cosplay *-*
Kedvenc közös képem a másik Katarinával :)
Közelebbi fotó szerény személyemről



8 megjegyzés:

  1. Csini voltál és jó volt olvasni ezt. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Végül nem voltatok? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sajnos. Valahogy most nem úgy jött ki a lépés. De majd legközelebb. :)

      Törlés
  3. Hű, nagyon vagányul néztél ki, jó volt olvasni az élményeidet is :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! :) Örülök ha tetszett a leírás is ^^

    VálaszTörlés
  5. Ja értem :/ Akkor majd nyáron :))

    VálaszTörlés
  6. nagyon király lehetett! :D a képek alapján, amiket láttam (itt is meg fbon is), nagyon jól néztél ki :D illik hozzád a vörös haj!

    VálaszTörlés
  7. Nekem minden con egy élmény, úgyhogy igen, az volt! :D Köszönöm szépen :) Egyre többen mondják, hogy jól áll a vörös haj, erősen gondolkozok azon hogy befestessem... :))

    VálaszTörlés