2014. június 14., szombat

2014 osztálykirándulás

Június 6-án indultunk útnak az utolsó nagyobb hangvételű osztálykirándulásunknak. Először a Rám szakadékhoz mentünk, ahol túráztunk egyet. Néhol elég félelmetes, meredek részek voltak, jobban tudtam volna élvezni ha nem paráztam volna, de egyébként látványos, szép hely, egyszer mindenkinek meg kell nézni :)

Visszafelé gyalogolva megálltunk egy kis kocsmába, ahol mindenki választhatott egy jégkrémet, ami nagyon jólesett, hiszen hihetetlenül meleg volt, még az erdőbe sem volt hűvösebb, izzadtunk mint a ló rendesen. Kívülről lepukkant kis épületnek hatott, de belülről nagyon izgalmas volt. Fagerendás, retro dekorációkkal tarkított hangulatos kis helység volt. Ellettem volna ott néhány órára.

Ezután Esztergom lett volna a cél, de végül mentünk egyből a szálláshelyhez, Nagybörzsönybe. Csodás helyen volt a szállásunk, nagyon tetszett! Kis patak csobogott mellettünk, rengeteg fa és virág ölelte körül a házakat, éjszaka kellően hűvös volt, nagyon élveztem. Este gyújtottunk tüzet, pillecukrot sütöttünk, beszélgettünk, sokat nevettünk. Hajnalba néhányan kimentünk a hintákhoz, annyira jó volt csak kacarászni, régi emlékeket felidézni, élvezni a csöndet, a természet közelségét. Ez való nekem :))





Másnap megreggeliztünk, majd 10 óra után elhagyva szállásunkat Nagybörzsönyben császkáltunk. Láttunk templomot, vízimalmot, tájházat majd utolsó állomásunk egy kis étterem illetve a mellette lévő lekvárlak volt. Olyan finom, különleges lekvárok voltak húú.. *-* Rumos-vaníliás-epreset hoztam haza, valami isteni! Elég hamar elfogyott, csak egyszer sikerült belőle ennem :D Viszont az étteremben rendeltem Somlói galuskát, ami ugyancsak levett a lábamról..♥ 

Igaz, nem volt sok program és viszonylag hamar hazaértünk, de én élveztem, könnyed, hangulatos kis kiruccanás volt. Ősszel lesz még egy kirándulásunk (gondolom valami mozi/kiállításféle) aztán ennyi volt, készülhetünk az érettségire.. Nem merek belegondolni hogy végzős leszek, egyszerűen hihetetlen és megdöbbentő. De ezt egy új bejegyzésben..~

2 megjegyzés: