2014. december 1., hétfő

Decemberhez közelegvén az emberek többségének már a karácsony témája körül forognak a gondolatai. Tervezgetnek, készülődnek, dekorálnak. Nos, nekem még sajnos nem sikerült ráhangolódni az ünnepi hangulatra, pedig feltettem a falvédőmre az égősoromat, elpakoltam az őszies dekorációkat, vettem rénszarvasos pulcsit és hópelyhes bögrét. Talán túlságosan rágörcsölök az iskolai dolgokra, magára az életre. Úgy érzem egy nagy csomó van bennem, amit nem tudok kioldani... Félek a továbbtanulástól, ugyanis kétségbeesve gondolkozok azon, hova kéne továbbmenni.. Félek a nyelvvizsgától, az érettségitől, a rám váró terhektől... Mostanában emiatt sokszor van rosszkedvem és nem tudok igazán szívből örülni, mert mindig eszembe jutnak a gondok. Tudom, sokaknak olyan problémákkal kell megküzdeniük nap mint nap, hogy ezek amellett eltörpülnek, de nekem most ez van és ezeket kell megoldanom. Na persze a hülye fóbiáim még rátesznek egy lapáttal. 
Sürgősen kéne változtatnom a hozzáállásomon és kevesebbet aggódni az élet miatt és jobban kiélvezni. Milyen érdekes, hogy régebbi blogbejegyzésekben csak úgy osztottam az észt, hogy vegyük észre az élet apró szépségeit, legyünk hálásak azért, amink van, de aggodalmaskodjunk és éljünk a mának. Ehelyett jómagamnak nem mindig sikerül ezeket betartani. Néha komolyan rosszul vagyok magamtól, ahogy viselkedek és amilyen dolgok miatt rágódok...

Na de hogy ne csak negatív energiával szolgáljak a mai nap, szeretném megemlíteni a péntek esti programomat, amikor is apával és egy jó barátommal elmentünk unokatesóm (Zsófi) szalagavatójára. A műsor elég hosszú volt, de nagyon látványos és sokrétű. Zsófi gyönyörű volt, különösen abba a habos-babos hófehér ruhába (jaj de felvenném megint!) és ügyesen szerepelt. Nagyon örült neki hogy ott voltunk és mi is boldogok voltunk a lehetőségnek. Remélem hamarosan megint viszontlátom őt és több időt együtt tudunk tölteni :)

Ugye milyen szépike volt? :)
♥!

Én pedig így festettem :) Ezt a szép fekete, kis csipkével megbolondított ruhát egy kínai áruházban találtam Nagykátán, a cipőt szintúgy, ami jó lesz majd az én szalagavatómra és ballagásomra is.
A 3 jó barát :)
Egy szelfit pedig muszáj volt lőni. Igaz, a sminkem fele itt már elmászott, de a hajam még egész normális volt :D

 

3 megjegyzés: